Friday, April 24, 2015

သူခ်စ္တ့ဲ သူ႔ခ်စ္သူေကာင္မေလးက

No comments :
က်မေလာက္ စာမေတာ္ပါဘူး
က်မေလာက္ မထက္ျမက္ပါဘူး
က်မေလာက္ စတိုင္မက်ပါဘူး
က်မေလာက္လည္းမေခ်ာပါဘူး(အ့ဲေကာင္မေလးန႔ဲစာရင္ေပါ့)
အစစအရာရာ က်မကသူ႔ေကာင္မေလးထက္သာပါတယ္
ဒါေတာင္မွ က်မကိုထားၿပီး အ့ဲေကာင္မေလးဆီ သူဘာလို႔သြားလဲဆိုုတာ က်မဒီေန႔မွ နားလည္လိုက္ပါတယ္

သူ႔ေကာင္မေလးက က်မလိုမ်ိဳးသူန႔ဲယွဥ္္ၿပိဳင္မႈမလုပ္ဘူး
က်မလိုမ်ိဳး ႏွလံုးသားအတြက္ မာနမပါခ့ဲဘူး
က်မလိုမ်ိဳး အနာဂတ္ကိုလည္း အတၱေတြနဲ႔ မခ်ဳပ္ေႏွာင္ခ့ဲဘူး

က်မက စကားေတြကိုအၿမဲ ဒဲ့ဘဲေျပာခ့ဲတယ္(ျဖစ္ခ်င္ရင္ ျဖစ္ခ်င္တယ္။ မႀကိဳက္ရင္ မႀကိဳက္ဘူး စသည္ျဖင့္ေပါ့)
သူ႔ေကာင္မေလးက ခြၽ႕ဲႏြဲ႕ၿပီးေျပာတတ္တယ္။ (ကိုကိုေရ... ခ်စ္ေလးဒီေန႔ဘာျဖစ္လို႔ပါ ဆိုတာမ်ိဳးေပါ့)

က်မက က်မမာနအတြက္ သူ႔ရဲ႕ Status ေအာက္မွာ Comment ေလးတစ္ခုေရးဖို႔ တြန္႔တိုေနခ်ိန္မွာ သူ႔ေကာင္မေလးက သူန႔ဲပတ္သက္ၿပီး ခံစားခ်က္တစ္ခုကို Wall Post ေရးၿပီးသြားၿပီ။

ခဏခဏ သတိရတာ၊ တိုက္ဆိုင္မႈရိွတိုင္း လြမ္းတာကို အခ်စ္လို႔ေခၚမယ္ဆိုရင္ က်မသူ႔ကို တစ္ခ်ိန္က မာနေတြ အတၱေတြရဲ႕ ေနာက္ကြယ္ကေန ခ်စ္ခ့ဲေကာင္း ခ်စ္ခ့ဲပါလိမ့္မယ္။ (သူလည္း က်မလိုဘဲထင္ပါတယ္) ဒါေပမ့ဲ ဘာလို႔ ခ်စ္ခ့ဲရဲ႕သားန႔ဲေဝးရတာလဲဆိုတ႔ဲအေၾကာင္းကို စဥ္းစားတိုင္း အေျဖမထြက္ခ့ဲပါဘူး။

ေယာက်္ားေလးေတြက သူတို႔အေျခအေန အဆင့္အတန္း ဘယ္လိုအေနအထားဘဲရိွပါေစ သူတို႔ခ်စ္တ့ဲသူေတြက စိန္ေခၚတာကို မႀကိဳက္မွန္း က်မမသိခ့ဲဘူး။
သူတို႔ေပးတ့ဲ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြကို ျပန္မေပးႏိုင္ခ့ဲရင္ေတာင္ ႐ႈံ႕ခ်တာမ်ိဳးမႀကိဳက္မွန္း က်မမသိခ့ဲဘူး။
သူတို႔က သူတို႔ရဲ႕အနာဂတ္အစီအစဥ္ေတြအေၾကာင္း ေျပာျပတ့ဲအခါ တအင္းအင္းေျဖၿပီး ေခါင္းညိတ္ေနတာထက္ ေကာင္းတာေပါ့ ဆိုတ႔ဲအေျဖမ်ိဳးကို အနည္းဆံုးေတာ့ ပိုၾကားခ်င္ၾကမွန္း က်မမသိခ့ဲဘူး။
သူတို႔ဘက္က ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္ဘဲ ဖုန္းဆက္ပါေစ ဒီဘက္က ခ်ိဳသာတ့ဲအသံေလးန႔ဲ 'ဟဲလို' ဆိုတာကိုဘဲ အၿမဲၾကားခ်င္ၾကမွန္း က်မမသိခ့ဲဘူး။(ဒီဘက္ကအားအား မအားအားေပါ့)

က်မကအဲတာေတြ တစ္ခုမွမလုပ္ေပးႏိုင္ခ့ဲဘူးေလ။ သူမႀကိဳက္တ့ဲ စိန္ေခၚယွဥ္ၿပိဳင္မႈေတြကိုဘဲ အၿမဲေျပာေနခ႔ဲတာ။ တီတီတာတာစကားေတြေျပာရင္ ကေလးကလားဆန္တယ္လို႔ဘဲ အၿမဲေတြးေနခ႔ဲတာ။ အခ်စ္ကို အၿမဲဦးေဏွာက္နဲ႔ဘဲေတြးခ့ဲတယ္။ အနာဂတ္အေၾကာင္းေျပာျပရင္ အၿမဲတမ္း ေဝဖန္မႈေတြလုပ္ခ့ဲတယ္။ ဒီလိုန႔ဲ သူက်မကိုထားသြားၿပီး ေကာင္မေလးအသစ္ရသြားေတာ့ က်မသူ႔ကိုနာက်ည္းမုန္းတီးခ့ဲတယ္။

ဘာလို႔ဒီလိုေတြျဖစ္ခ့ဲရတယ္ဆိုတာ နားလည္သြားပါၿပီ။
က်မက မိန္းကေလးျဖစ္တ့ဲအတြက္ ကိုယ္ခ်စ္တ့ဲသူကို စိန္မေခၚသင့္ပါဘူး။
သူ႔ရဲ႕ အခ်စ္ကိုရိုးရွင္းစြာလက္ခံၿပီး ျဖဴျဖဴစင္စင္ျပန္ေပးသင့္ပါတယ္(ကိုယ္လည္းခ်စ္တယ္ဆိုရင္ေပါ့)။
သူ႔ရဲ႕ Future Plan မွာ ကိုယ့္အေၾကာင္းေတြထည့္ေျပာတ့ဲအခါ ေပ်ာ္ေနတ႔ဲပံုေလးန႔ဲ တံု႔ျပန္သင့္ပါတယ္။
သူ႔န႔ဲစကားေျပာတ့ဲအခါ ဘာေၾကာင့္ဘဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်ိဳခ်ိဳသာသာေလးန႔ဲ ေျပာသင့္ပါတယ္။
အခ်စ္ဆိုတာ ႏွလံုးသားန႔ဲဘဲဆိုင္တာမို႔လို႔ ႏွလံုးသားန႔ဲဘဲေတြးရမွာပါ။ ဒီေန႔ က်မသူ႔ကို မမုန္းေတာ့ပါဘူး။

*Thank u,Ko TTP. Now I know how to keep my love.

No comments :

Post a Comment

credit - YomaLan- အသဲကြဲ ကဗ်ာမ်ား၊ရုိးရာေလး၊ နည္းစနစ္က်က်အေတြးအေခၚ The Express Times Facebook pages ..........-