Saturday, April 18, 2015

ေကာင္မေလးေတြ မၾကားခ်င္တဲ့စကား

No comments :







သင္က ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္ဆုိရင္ ဒါေတြ သင့္ခ်စ္သူမိန္းကေလးကို မေျပာပါနဲ႕။ ကၽြန္မတုိ႕ မိန္းကေလးေတြက ဒါေတြကို မၾကိဳက္ဘူးရွင့္

= > ရွင္ ေစာ္ၾကည္တယ္ဆုိတာ လာမေျပာပါနဲ႕။ ကၽြန္မတုိ႕ သ၀န္တုိတတ္လို႕ပါ။

= > အလုပ္ေတြ အရမ္းရႈပ္ေနတယ္လို႕ မေျပာပါနဲ႕။ ရွင္တုိ႕ အလုပ္မ်ားေနခ်ိန္ ကၽြန္မတုိ႕ မေႏွာင့္ယွက္ပါဘူး။ ကၽြန္မတုိ႕ကို အခ်ိန္ေပးဖုိ႕လည္း လိုတယ္ဆုိတာ သိေစခ်င္ပါတယ္။

= > ခ်မ္းသာေၾကာင္း မၾကြားပါနဲ႕။ ခ်မ္းသာလို႕ ခ်စ္တာမဟုတ္ပါဘူး။ ၾကြားတတ္တဲ့ ေယာက္်ားေလးေတြကိုလည္း ကၽြန္မတုိ႕ အထင္မၾကီးဘူးေလ။

= > အရင္ ရည္းစားနဲ႕ မႏႈိင္းယွဥ္ပါနဲ႕။ ကၽြန္မက ခ်စ္လို႕သာဆိုးေနမိတာပါ။ အရင္လူနဲ႕ ႏႈိင္းၿပီးေျပာခံရရင္ ရွင္တုိ႕လည္းၾကိဳက္မွာမဟုတ္ဘူးမို႕လား။

= > ရွင္ ေပြတဲ့ရႈပ္တဲ့အေၾကာင္းေတြလည္း မသိခ်င္ပါဘူး။ ဘယ္ေစာ္နဲ႕ ဘယ္ေနရာမွာ ဘာလုပ္ခဲ့တာေတြ၊ ဘယ္ေလာက္ေသာက္ႏိုင္တာေတြ၊ ဖဲဘယ္ေလာက္ရႈံးတာေတြကို သိရရင္ ကၽြန္မတုိ႕ စိတ္ပ်က္ပါတယ္။

= > အတင္းမတုပ္ပါနဲ႕။ ေယာက္်ားဆုိတာ တည္ၾကည္ရမယ္လို႕ ကၽြန္မတို႕ ေမွ်ာ္လင့္ထားတာပါ။ မိန္းမေတြလုပ္တဲ့ အတင္းေျပာတာမ်ိဳးေတြ မလုပ္ပါနဲ႕။ ကၽြန္မတုိ႕က ကိုယ့္ခ်စ္သူကို အထင္ၾကီး ေလးစားခ်င္လုိ႕ပါ။

= > တစ္ခုခု ေျပာခ်င္ရင္ ေအးေအးေဆးေဆးေျပာပါ။ ကၽြန္မတုိ႕ကို မေအာ္ပါနဲ႕။ ေအာ္ဟစ္ေျပာတာမ်ိဳးဆုိရင္ ကၽြန္မတို႕ ၀မ္းနည္းတတ္လို႕ပါ။

No comments :

Post a Comment

credit - YomaLan- အသဲကြဲ ကဗ်ာမ်ား၊ရုိးရာေလး၊ နည္းစနစ္က်က်အေတြးအေခၚ The Express Times Facebook pages ..........-